logoAz öt nagy állami víziközmű-szolgáltató tavaly december elején indította útjára a tudatos csapvízfogyasztást népszerűsítő, Csapra fel! nevet viselő kampányát. A kezdeményezés első részében országos csapvízkóstoló versenyt hirdettek, amelynek keretében a budapesti Árkád Bevásárlóközpontban a víziközmű-szolgáltatók vízbázisaiból kiválasztott 15 féle vízből lehetett kiválasztanunk a nekünk legjobb ízűt. A megmérettetés karácsony előtt záródott, és a több mint 6000 kóstoló szavazata alapján az Észak-Magyarországi Regionális Vízművek Zrt. szilvásváradi Szalajka-völgyi vize nyert.

 A szervezők ezzel egyidőben országos rajzpályázatot is indítottak iskolások részére: a diákok a nyertes víz palackjának címkéjét tervezhették meg. A napokban hirdettek eredményt, miszerint egy szegedi általános iskola 4. osztályos tanulója, Kóbor Hanna Panni nyert. A képen ő látható pályaművével.

pályázat

A kampány most roadshow-val folytatódik: a győztes Szalajka-völgyi csapvizet palackozva viszik a főiskolákra, egyetemekre, ahol táblagépekre optimalizált szórakoztató és egyben ismeretterjesztő tesztekkel igyekeznek népszerűsíteni a csapvízfogyasztást a fiatalok körében. Az üvegeken természetesen a Hanna által készített rajz lesz látható.

Bővebb információ a kampány hivatalos oldalán olvasható, bár a roadshow részleteit még nem közölték le.

 

Leave your comments

Post comment as a guest

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
  • No comments found